با تعمیره همه چیز قابل تعمیره ...

تعمیر لوازم برقی

تلفن شرکت : 88448700 – 021

همه روزه در خدمتیم

پوشش خدمات

سراسر تهران بزرگ

ارور ماشین ظرفشویی دوو

رفع ارور ماشین ظرفشویی دوو

ارور ماشین ظرفشویی دوو

دوو تولید کننده محصولات و لوازم خانگی با کیفیت می باشد که یکی از این لوازم خانگی ماشین ظرفشویی است این دستگاه به صورت طراحی شده است که ظروف کثیف شما را مانند یک رباط تمیز میکند با استفاده از ماشین ظرفشویی دوو شما دیگر نیازی به شستشوی ظروف با دست ندارید اما اگر با آسیب دیدن این دستگاه مواجه شده اید باید دقت داشته باشید که تعمیر آن کاری بسیار تخصصی می باشد که باید توسط تعمیرکار ظرفشویی دوو انجام شود یکی از قابلیت های جدید در ماشین ظرفشویی اعلام کد خطا می باشد اگر شما بر روی نمایشگر ماشین ظرفشویی دوو یک کد خطا مشاهده کرده اید در این مواقع حتما یکی از قطعات آسیب دیده است که شما باید در سریع ترین زمان اقدام به تعمیر آن کنید برای این که از ارور های ماشین ظرفشویی دوو مطلع شوید باید به سراغ دفترچه راهنمای این دستگاه بروید اما اگر به درستی متوجه آن نشده اید ما در این مقاله توضیحات کاملی در رابطه با ارور ظرفشویی دوو شرح داده ایم و همچنین مهم ترین نکات دفترچه راهنمای دستگاه در این مقاله ترجمه شده است و اگر نیاز به تعمیرکار ماشین ظرفشویی در تهران دارید میتوانید با مجموعه تعمیره در تماس باشید.

برای اطلاع از  هزینه تعمیر ظرفشویی در تهران  با مجموعه تعمیره با 15% تخفیف وارد شوید.

ما در تعمیره در کنار شما هستیم ما تکنسین های متخصصی در زمینه ی تعمیر لوازم خانگی در تهران داریم.

ارور ماشین ظرفشویی دوو

تمامی خدمات انجام شده در این مجموعه ضمانت 180 روزه می شود که داخل فاکتور شما ثبت میگردد.

 

کد خطا و ارور ماشین ظرفشویی دوو

به طور کلی اگر شما بر روی ماشین ظرفشویی خود یک کد خطا مشاهده میکنید این کد نشان دهنده آسیب دیدن قطعات می باشد در این مواقع یا ماشین ظرفشویی در حین کار متوقف شده است و یا یکی ازفرایند شستشوی ظروف به درستی انجام نمی شود در ادامه مطلب به بررسی ارور ماشین ظرفشویی دوو میپردازیم.

 

ارور E1 در ماشین ظرفشویی دووارور E1 در ماشین ظرفشوی دوو

اگر متوجه این ارور ماشین ظرفشویی دوو شده اید باید به سراغ درب دستگاه بروید در زمانی که درب دستگاه باز باشد این کد خطا نمایش داده می شود برای برطرف کردن این ارور اگر با بستن درب برطرف نشد باید به سراغ میکروسوئیچ درب بروید و این قطعه را مورد بررسی قرار دهید.

 

 

ارور E2 در ماشین ظرفشویی دوو

ارور E2 در ماشین ظرفشوی دوو

این ارور ظرفشویی دوو نشان دهنده به مشکل خوردن ورودی آب می باشد که برای برطرف کردن این مشکل باید به سراغ شلنگ ورودی آب و همچنین فیلتر آن بروید که اگر دچار گرفتگی شده است آن را برطرف کنید همچنین اگر پس از بررسی این موارد ارور ظرفشویی دوو برطرف نشد حتما باید شیر برقی و یا اکواستاپ را مورد بررسی قرار دهید.

 

 

ارور E3 در ماشین ظرفشویی دوو

ارور E3 در ماشین ظرفشوی دوو

این ارور ظرفشویی دوو زمانی نمایش داده می شود که آب به خوبی گرم نشود که بهتر است در این مواقع به سراغ المنت بروید و یا در گاهی اوقات با آسیب دیدن زهکشی آب ممکن است این کد خطا در ظرفشویی دوو نمایش داده شود.

 

 

ارور E4 ظرفشویی دوو

ارور E4 در ماشین ظرفشوی دوو

اگر حسگر دما در ماشین ظرفشویی دوو آسیب دیده باشد و دما را به خوبی تنظیم نکند این ارور ظرفشویی دوو نمایش داده می شود که بهتر است برای برطرف کردن آن به سراغ ترمیستور بروید این قطعه وظیفه سنجش دما را برعهده دارد اگر ترمیستو از کار افتاده باشد ممکن است دما بیش از حد بالا رفته باشد و یا به طور کلی المنت شروع به کار نکند.

 

ارور E5 در ماشین ظرفشویی دوو

ارور E5 در ماشین ظرفشوی دوو

این ارور زمانی در ماشین ظرفشویی نمایش داده می شود که این دستگاه دچار نشتی آب شده باید این نشتی از کف دستگاه می باشد و در زمان آبریزی سنسور نشتی آب را حس کرده و کد خطا را نمایش می دهد دقت داشته باشید که برطرف کردن این مشکل کاری بسیار تخصصی می باشد و به صورت تخصصی محل آبریزی پیدا شود.

 

ارور E6 در ماشین ظرفشویی دوو

ارور E6 در ماشین ظرفشوی دوو

این ارور ظرفشویی دوو هم نشان دهنده ابریزی از دستگاه می باشد که باید در سریع ترین زمان اقدام به تعمیر دستگاه بکنید دقت داشته باشید که آبریزی بیش از حد ممکن است باعث آسیب دیده قطعات دیگر و در نهایت باعث آسیب دیدن برد اصلی می شود.

 

ارور E7 ظرفشویی دوو

ارور E7 در ماشین ظرفشوی دوو

این ارور زمانی در ماشین ظرفشویی دوو نمایش داده می شود که عنصر گرمایشی به مشکل خورده باشد که برای برطرف کردن این مشکل باید به سراغ المنت و ترمیستور بروید. گاهی اوقات ممکن است در داخل NTC به مشکل خورده باشد و باید سیم های رابط آن را مورد بررسی قرار دهید.

 

ارور E8 در ظرفشویی دوو

ارور E8 در ماشین ظرفشوی دوو

این ارور ماشین ظرفشویی دوو نشان دهنده آسیب دیدن شیرتوزیع ظرفشویی می باشد که برای برطرف کردن این مشکل باید شیر توزیع را مورد بررسی قرار دهید.

 

ارور E9 در ماشین ظرفشویی دوو

ارور E9 در ماشین ظرفشوی دوو

این ارور در ماشین ظرفشویی دوو نشان دهنده آسیب دیدن صفحه لمسی ماشین ظرفشویی می باشد که برای برطرف کردن این مشکل بهتر است از یک تعمیرکار ظرفشویی دوو کمک بگیرید.

 

 

ارور ED در ظرفشویی دوو

 

این کدخطا در ظرفشویی دوو نشان دهنده بروز مشکل در ارتباط بین برد اصلی و نمایشگر ماشین ظرفشویی می باشد که بهتر است برای برطرف کردن این ارور ماشین ظرفشویی دوو از یک تعمیرکار ظرفشویی کمک بگیرید.

 

 

نحوه رفع ارور ظرفشویی دوو

گاهی اوقات ممکن است شما بر روی صفحه نمایشگر ماشین ظرفشویی خود یک کدخطا مشاهده کنید در برخی از مواقع ممکن است مشکل این دستگاه جزئی باشد و شما خودتان بتوانید ارور ظرفشویی دوو را برطرف کنید برای این کار میتوانید با مجموعه تعمیره تماس بگیرید و از مشاوره های رایگان ما استفاده کنید دقت داشته باشید که اگر خودتان نمیتوانید تعمیر دستگاه انجام دهید این کار را به تعمیرکار ظرفشویی بسپارید همچنین اگر تعمیر این دستگاه توسط یک فرد ناوارد انجام شود ممکن است مشکل این دستگاه پیچیده‌تر شده و هزینه تعمیر آن افزایش یابد پس بهتر است این کار را به تکنسین مربوط بسپارید.

 

 

جمع بندی

به طور کلی تعمیر ظرفشویی دوو کاری بسیار تخصصی می باشد که بهتر است این کار توسط تعمیرکاران ماهر انجام شود ما در این مقاله تمامی ارور های ظرفشویی دوو و نحوه عیب یابی و تعمیر آن را شرح داده ایم همچنین اگر شما به یک تعمیرکار با تجربه نیاز دارید میتوانید با مجموعه تعمیره در تماس باشید ما تمامی خدمات تعمیرظرفشویی دوو را در مناطق شرق، غرب، شمال و جنوب تهران انجام می دهیم و همچنین این خدمات به مدت 6 الی 12 ماه ضمانت میگردد.

 

مطالب مرتبط

تعمیر لاستیک ماشین ظرفشویی(نحوه ی نگه داری)

چرا شوینده ظرفشویی وارد ظرفشویی نمیشود؟

برد الکترونیکی ماشین ظرفشویی

 

لطفاً با پر کردن ستاره ها به این نوشته امتیاز بدهید.
[0 امتیاز از 0 کاربر]

به اشتراک گذاری

درخواست سرویس

برای دریافت خدمات تعمیره در منزل می‌توانید با ما تماس بگیرید

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با ما

تلفن شرکت :

88448700 – 021


ساعت کاری : هر روز هفته ( 9 – 21 )

گستره خدمات ما

سراسر مناطق 22 گانه تهران