با تعمیره همه چیز قابل تعمیره ...

تعمیر لوازم برقی

تلفن شرکت : 88448700 – 021

همه روزه در خدمتیم

پوشش خدمات

سراسر تهران بزرگ

تعمیر یخچال ویرپول

نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول

تعمیر یخچال ویرپول در تهران 

برند ویرپول هم مانند جنرال الکتریک یکی از تولید کننده های لوازم خانگی در کشور آمریکا می باشد که این شرکت به دلیل کیفیت بالای محصولات و همچنین رضایت مشتری شهرت بسیار زیادی دارد اگر از لوارم خانگی این برند استفاده میکنید باید با کیفیت بالای آن و طول عمر زیاد این دستگاه آشنایی داشته باشید یکی از لوارم خانگی پر فروش برند ویرپول یخچال این شرکت می باشد یخچال ویرپول مواد غذایی را تازه و با کیفیت نگه داری میکند این مدل یخچال به سختی آسیب میبیند و شما زیاد متوجه خراب شدن آن نمی شوید اما در مواقعی که یخچال ویرپول از کار می افتد تعمیر آن نیازمند تخصص بسیار زیادی می باشد.
اگر شما هم از این برند یخچال فریزر استفاده میکنید و در هنگام آسیب دیدن آن با دردسر های زیادی رو به رو هستید برای تعمیر یخچال ویرپول درتهران(شمال, جنوب,غرب,شرق) میتوانید با مجموعه تعمیره در تماس باشید ما با بهره گیری از دانش و تجربیات تکنسین های خود در زمینه  تعمیر یخچال ویرپول تخصصی ترین خدمات را به شما ارائه می دهیم یکی از قابلیت های این مجموعه در تعمیر یخچال ویرپول استفاده از قطعات اصلی و اورجینال همان دستگاه می باشد و همچنین پس از انجام تمامی خدمات یخچال شما شامل گارانتی 6 الی 12 ماهه می شود.ما در تعمیره تکنسین مجرب و متخصصی در زمینه تعمیر لوازم خانگی داریم.

تعمیرکار یخچال ویرپول در تهران

 

***

یکی از مزیت های تعمیر یخچال و تعمیر ساید بای ساید در محل سکونت شما این است که تمامی خدمات و قطعات عوض شده در حضور شما می باشد.
***
توجه داشته باشید که در تعمیره، تعمیر یخچال در منزل انجام می شود و در صورتی که قطعه ای از یخچال آسیب دیده باشد تعمیر کار فقط قطعه آسیب دیده را برای تعمیر به تعمیر گاه می آورد.

ثبت در خواست برای تعمیر یخچال ویرپول

به دلیل جایگاه حساس یخچال در آشپزخانه های امروزی در هنگام آسیب دیدن این دستگاه برای تعمیر آن باید در سریع ترین زمان اقدام کنید تا مواد غذایی در داخل یخچال فاسد نشوند برای تعمیر یخچال ویرپول توسط مجموعه تعمیره شما راه های ارتباطی مختلفی با ما دارید که در ادامه این مطلب به تمامی آن ها میپردازیم تا شما در سریع ترین زمان درخواست تعمیر یخچال ویرپول خود را ثبت کنید.

  •  برای ثبت درخواست تعمیر یخچال ویرپول شما میتوانید با مجموعه تعمیره تماس بگیرید اما برای دریافت شماره های تماس میتوانید وارد سایت تعمیره شوید در لحظه ورود شما میتوانید تمامی شماره های تماس را مشاهده کنید این شماره ها برای تمامی مناطق تهران مانند شرق، غرب، شمال و جنوب می باشند.
  •  یکی دیگر از راه های ثبت درخواست تعمیر یخچال ویرپول به صورت اینترنتی می باشد شما با ورود به سایت تعمیره میتوانید از ثبت درخواست اینترنتی استفاده کنید و اطلاعات خود را در داخل فرو درخواست تکمیل کنید تا اوپراتور ما با شما تماس بگیرد.
  •  در آخرین روش با استفاده از شبکه های اجتماعی مجموعه تعمیره شما میتوانید از قیمت قطعات و همچنین هزینه تعمیر یخچال ویرپول مطلع شوید.

 

 

نحوه انجام خدمات تعمیر یخچال ویرپول

سرویس و نصب یخچال ویرپول

روند تعمیر یخچال پس از ثبت درخواست شما به این صورت می باشد که اطلاعات دریافت شده از شما برای تکنسین ارسال می شود این فرد برای هماهنگی با شما تماس میگیرد و در صورت جزعی بودن مشکل یخچال ویرپول راهنمایی های لازم را به شما اطلاع میدهد تا خودتان تعمیر یخچال ویرپول را انجام دهید.

  • اگر مشکل یخچال بسیار پیچیده باشد با هماهنگی شما تکنسین در سریع ترین زمان به محل سکونت شما اعزام می شود.
  •  پس از حضور تکنسین در محل سکونت شما مرحله عیب یابی و کارشناسی آغاز می شود.
  • در مرحله عیب یابی تعمیر کار تمامی قیمت قطعات و هزینه تعمیر یخچال ویرپول را به شما اعلام میکند.
  •  و با رضایت شما از هزینه ها تعمیر کار یخچال ویرپول مرحله تعمیر را آغاز میکند.
  • پس از تعمیر یخچال ویرپول و رضایت شما در انجام خدمات تکنسین یک فاکتور از طرف مجموعه تعمیره برای شما صادر میکند که در داخل آن تمامی خدمات انجام شده شرح داده می شود و به مدت 6 الی 12 ماه ضمانت میگردد.

 

 

 

خدمات پس از فروش یخچال ویرپول

به طور کلی پس از خرید یک محصول منطقی ترین کار برای نصب و راه اندازی آن تماس با نمایندگی آن دستگاه می باشد یعنی اگر شما یخچال ویرپول خریداری کرده اید برای نصب و سرویس آن میتوانید با نمایندگی و خدمات پس از فروش یخچال ویرپول تماس بگیرد اما به دلیل حضور نداشتن این برند در کشور ما این کار غیر ممکن می باشد و در برخی از موارد شما این کار را به افراد ناوارد می سپارید.

که همین امر دردسر های زیادی برای شما به وجود می آورد ما در مجموعه تعمیره از تکنسین هایی کمک میگیرم که آموزش های لازم برای نصب، سرویس و تعمیر یخچال ویرپول را گزرانده اند پس شما میتوانید برای هر یک از این خدمات با مجموعه تعمیره در تماس باشید ما اگر در انجام خدمات از قطعاتی استفاده کنیم تمامی این موارد را در داخل یک فاکتور برای شما گارانتی میکنیم پس اگر مدت گارانتی یخچال ویرپول شما گذشته است و یا از خدمات نمایندگی یخچال ویرپول راضی نیستید میتوانید با نمایندگی تعمیره در تمامی نقاط تهران در تماس باشید.

 

 

 

مزیت تعمیر یخچال ویرپول در محل سکونت و منزل

نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در تهران

یکی از مزیت های استفاده از خدمات این مجموعه تعمیره یخچال ویرپول در محل سکونت می باشد نکته قابل توجه در این زمینه این است که تعمیر کار باید از تجربه بالایی برخوردار باشد تا به درستی عیب یابی و تعمیر یخچال ویرپول را در منزل انجام دهد و با عیب یابی اشتباه باعث آسیب های بیشتر به یخچال شما شده و هزینه تعمیر آن را بیشتر میکند تعمیر در محل سکونت چندین مزیت دارد که به آن ها میپردازیم.

  • به طور کلی حمل و نقل و جا به جایی یخچال به دلیل حجم زیاد این دستتگاه دشوار و دردسر ساز است و امکان آسیب دیدن بدنه یخچال در هنگام جا به جایی بسیار زیاد می باشد پس برای تعمیر این دستگاه بهتر است در منزل خدمات را انجام دهید.
  • با تعمیر در منزل از هزینه حمل و نقل و جا به جایی در امانید.
  •  شما با انجام این خدمات در محل سکونت تمامی تعمیرات یخچال ویرپول را مشاهده میکنید و این خدمات در حضور شما انجام می شود.
  •  ما در این مجموعه برای تعمیر یخچال ویرپول تنها زمانی که برخی از قطعات مهم مانند برد اصلی آسیب دیده باشند خود آن قطعه را به تعمیر گاه حمل میکنیم.

 

 

تعمیرکار یخچال ویرپول چه ویژگی هایی دارد؟

تعمیر یخچال ویرپول به طور کلی نیازمند تخصص بسیار زیادی می باشد و تکنسینی که برای تعمیر این دستگاه اعزام می شود باید دوره های آموزشی آن را گزرانده و دارای مدرک مربوطه باشد و با مشاهده ایراد دستگاه در سریع ترین زمان عیب یابی و کارشناسی آن را انجام دهد.

  •  تعمیرکار باید تشخیص عیب را به درستی انجام دهد در غیر این صورت به سراغ قطعات سالم رفته و به اشتباه تعمیرات را بر روی آن انجام می دهد که هم باعث تعمیر نشدن یخچال و هم بالا بردن هزینه تعمیر یخچال ویرپول می شود.
  •  تعمیر کار موظف است در زمانی که با مشتری هماهنگ کرده در منزل حضور پیدا کند در غیر این صورت و دیر رسیدن تعمیر کار مواد غذایی داخل یخچال فاسد می شود.
  • تعمیر کار باید برای تعمیر یخچال ویرپول از قطعات اصلی و فابریک همان دستگاه استفاده کند.
  •  تعمیر کار موظف است که پس از انجام تمامی خدمات این موارد را ضمانت کند و در صورت آسیب دیدن دوباره قطعات تعویض شده و خدمات انجام شده آن ها را به صورت رایگان انجام دهد.

 

 

چرا تعمیر یخچال ویرپول توسط مجموعه تعمیره مناسب است؟

عیب یابی یخچال ویرپول در تهران

برای این که زندگی ما آسان تر شود لوازم خانگی تولید شده اند که در هنگام آسیب دیدن این دستگاه ها باید فردی در سریع ترین زمان برای تعمیر آن به محل سکونت شما اعزام شود مجموعه تعمیره یکی از نمایندگی های مجاز یخچال ویرپول در تهران می باشد که در زمان ثبت درخواست شما ما در سریع ترین زمان به کمک شما می آییم.

  • در تماس اول ما تمامی مشاوره های لازم برای تعمیر یخچال ویرپول را به شما توضیح می دهیم که در صورت جزعی بودن مشکل خودتان آن را تعمیر کنید تمامی مشاوره های ما برای تعمیر یخچال ویرپول رایگان می باشد.
  • اگر شما نیاز به تعمیر کار دارید نزدیک ترین تعمیر کار به محل سکونت شما اعزام می شود.
  •  برای تعمیر یخچال ویرپول از قطعات اصلی این برند که موجود در شرکت می باشند استفاده می شود.
  •  ما برای تعمیر یخچال ویرپول تمامی خدمات را در محل سکونت شما انجام می دهیم.
  •  تمامی خدمات انجام شده در داخل فاکتور شما شرح داده می شود.
  • مبلغ تمامی خدمات پس از رضایت شما دریافت می شود.
  •  ما برای تعمیر یخچال ویرپول برای شما ضمانت 6 الی 12 ماهه قرار داده ایم.

 

 

کمپرسور یخچال ویرپول چه وظیفه ای دارد؟

یکی از قطعات اصلی یخچال ویرپول که وظیفه اصلی در یخچال بر عهده این قطعه می باشد کمپرسور و یا موتور یخچال است گازی که در داخل لوله های یخچال تزریق شده است به کمک کمپرسور فشرده شده و در داخل کندانسور و اواپراتور حرکت می دهد و اگر این قطعه آسیب دیده باشد یخچال ویرپول از کار افتاده و عمل سرما سازی را به خوبی انجام نمی دهد کمپرسور در یخچال ویرپول از دو خروجی تشکیل شده است یکی از آن ها مکش گاز مبرد و دیگری دهش گاز را انجام می دهد گاز از طریق لوله مکش وارد کمپرسور شده و تحت فشار قرار میگیرد و از طریق لوله دهش به سمت کندانسور ارسال میکند این سیکل تا زمانی که دما به حد تعیین شده برسد ادامه دارد و پس از آن کمپرسور از مدار خارج می شود و یخچال در حالت دیفراست قرار میگرد.
کمپرسور ها در یخچال ویرپول مدل های مختلفی دارد که نسبت به اندازه یخچال کمپرسور مورد نظر استفاده می شود و اگر این قطعه آسیب دیده باشد برای تعمیر یخچال ویرپول در این مواقع باید از یک تکنسین با تجربه کمک بگیرید.

 

 

کندانسور در یخچال ویرپول چه وظیفه ای دارد؟

اولین لوله ای که کمپرسور گاز را وارد آن میکند کندانسور یخچال می باشد کمپرسور پس از دهش گاز این مبرد را وارد کندانسور میکند در داخل کندانسور مبرد با دمای زیاد و فشار بالا می باشد و زمانی که در داخل لوله های کندانسور حرکت میکند این گاز توسط دمای محیط گرمای خود را از دست داده و تقطیر می شود و تا قبل از لوله مویی و فیلتر درایر به مایع تبدیل می شود یکی از نکاتی که باعث از بین رفتن گاز و تخلیه آن می شود آسیب دیدن کندانسور می باشد کندانسور موقعیت مکانی حساسی در یخچال های قدیمی ویرپول دارد این قطعه در پشت یخچال می باشد و در زمان حمل و نقل و جا به جایی باعث آسیب دیدن ان می شود.
اگر بدنه یخچال را از قسمت نوار دور درب لمس کنید متوجه گرم بودن آن می شوید که همین امر باعث بسته شدن و قرار گیری لاستیک به خوبی بر روی آن می شود دلیل گرمای زیاد این قسمت این است که مقداری از لوله کندانسور در قسمت درب یخچال قرار دارد .
برای تعمیر و تعویض کندانسور و تعمیر یخچال ویرپول باید از یک تکنسین با تجربه کمک بگیرید زیرا تعمیرات یخچال ویرپول در این مواقع بسیار خطر آفرین می باشد.

 

 

اواپراتور در یخچال ویرپول چه وظیفه ای دارد؟

تعمیرکار یخچال ویرپول

به طور کلی مهم ترین قطعه در سیستم سرما سازی یخچال اواپراتور می باشد پس از عبور مایع مبرد از شیر انبساط این مایع وارد اواپراتور می شود و با گرفتن گرمای داخل یخچال تبدیل به بخار شده و تولید سرما میکند این سرما به کمک فن های داخل یخچال گردش پیدا میکند پس اگر این قطعه در یخچال آسیب دیده باشد به طور کلی سرمای داخل یخچال از بین می رود اواپراتور در یخچال ویرپول مدل های مختلفی مانند لوله ای، صفحه ای و پره ای می باشد که در هر یخچال نسبت به مدل آن این قطعه مختلف می باشد.
همیشه احتمال سوراخ شدن اواپراتور و نشتی گاز بسیار زیاد می باشد که تعویض آن نیازمند تخصص است.

 

 

خدماتی که برای تعمیر یخچال ویرپول انجام می شود؟

به طور کلی بیشتر خدمات تعمیر یخچال در محل سکونت شما انجام می شود این خدمات در سریع ترین و در حضور شما انجام می شود در ادامه این مطلب برخی از خدمات برای تعمیر یخچال ویرپول شرح داده می شود.

  • تعمیر و تعویض موتور یخچال ویرپول
  •  نشت یابی یخچال ویرپول
  • شارژ گاز با ضمانت
  •  تعویض و تعمیر کندانسور
  •  تعمیر و تعویض اواپراتور
  •  تعویض فیلتر درایر
  • تعمیر یخساز یخچال ویرپول
  •  تعویض سنسور های داخلی یخچال
  •  تعمیر و تعویض فن کندانسور
  •  تعمیر و تعویض فن یخچال
  • تعمیر و تعویض فن فریزر
  • برطرف کردن مشکل یخ زدایی
  •  تعمیر برد یخچال
  •  نصب و راه اندازی یخچال ویرپول
  • سرویس یخچال ویرپول

 

مدت زمان تعمیر یخچال ویرپول چقدر است؟

یکی از متداول ترین سوالات در تعمیر یخچال ویرپول مدت زمان تعمیر آن است بیشتر مشتریان به دلیل وجود مواد غذایی در داخل یخچال و فاسد شدن آن به دنبال تعمیر سریع آن هستند دقت داشته باشید که در مدت زمان تعمیر یخچال ویرپول آسیب وارد شده به آن بسیار مهم می باشد اگر آسیب وارد شده به یخچال ویرپول بسیار جزعی باشد تعمیر کار شما را راهنمایی میکند تا خودتان مشکل را در سریع ترین زمان برطرف کنید اما اگر مشکل یخچال شما پیچیده باشد باید مدت زمان بیشتری برای تعمیر آن صرف شود به طور مثال اگر برد یخچال ویرپول آسیب دیده باشد این قطعه باز شده و به تعمیرگاه ارسال می شود پس برای تعمیر آن حداقل یک تا دو روز زمان میبرد.

 

 

عیب یابی و تعمیر یخچال ویرپول

در ادامه این مطلب به برخی از متداول ترین مشکلات یخچال ویرپول میپردازیم تا شما با مشاهده این مشکلات آگاهی لازم نسبت به تعمیر آن و آسیب وارد شده را داشته باشید و اگر دانش فنی بالایی دارید خودتان میتوانید تعمیر ان را انجام دهید دقت داشته باشید که تعمیر یخچال بسیار دشوار و پیچیده می باشد که حتما باید توسط یک متخصص و تکنسین با تجربه انجام شود.

 

کار نکردن موتور و یا کمپرسور یخچال ویرپول

تعمیرکار یخچال ویرپول در تهران

اگر متوجه شدید که کمپرسور یخچال شما از کار افتاده است ممکن است که در این مواقع یخچال شما گرم شود و مواد غذایی در داخل آن فاسد گردد برای برطرف کردن این مشکل و تعمیر یخچال ویرپول اول از همه باید به سراغ ورودی برق یخچال بروید اگر چراغ داخلی یخچال روشن شود یعنی برق به طور کامل وارد یخچال شده و مشکل از کمپرسور یخچال می باشد در مرحله بعد به سراغ کمپرسور یخچال ویرپول بروید رله و اورلود که بر روی کمپرسور متصل شده است را بررسی کنید و پس از آن کمپرسوریخچال را به صورت مستقیم تست کنید اگر این قطعه آسیب دیده بود حتما آن را تعویض کنید.

 

مواد غذایی داخل یخچال خنک نمی شوند و دمای داخل یخچال ویرپول گرم شده است

گاهی اوقات متوجه می شوید که یخچال شما در حال کار کردن است ولی دمای داخلی آن گرم شده که برای برطرف کردن این مشکل و تعمیر یخچال ویرپول در مرحله اول باید به سراغ کمپرسور بروید اگر کمپرسور یخچال شما سالم است و کار میکند احتمال نشتی گاز بسیار زیاد می باشد که باید نشت یابی را به درستی انجام دهید و مشکل آن را برطرف کنید پس از انجام این کار حتما یخچال را باید شارژ گاز کنید.
اگر یخچال شما گرم شده اما دمای فریزر مناسب است در این مواقع احتمال آسیب دیدن سیستم دیفراست بسیار زیاد می باشد اگر بر روی اواپراتو برفک زده باشد و گردش سرما به خوبی انجام نمی شود برای برطرف کردن این مشکل باید المنتف سنسور و ترموفیوز را مورد بررسی قرار دهید در این مواقع احتمال آسیب دیدن برد اصلی بسیار زیاد می باشد.

 

 

یخچال ویرپول یکسره کار میکند و مواد غذایی در داخل آن یخ زده است

اگر یخچال شما به صورت یکسره کار میکند باید در سریع ترین زمان مشکل را برطرف کنید زیرا کار کردن یخچال به صورت یکسره باعث فشار بسیار زیاد به کمپرسور شده و این قطعه میسوزد گاهی اوقات ممکن است سنسور محیط داخلی یخچال آسیب دیده باشد که در این مواقع اطلاعات مربوط به دما برای برد اصلی ارسال نمی شود و برد اصلی کمپرسور را از مدار خارج نمی کند پس به طور یکسره کمپرسور یخچال ویرپول کار میکند در این مواقع باید برد اصلی و سنسور محیط یخچال مورد بررسی قرار گیرد.
گاهی اوقات به دلیل نفوذ هوای بیرون به داخل یخچال دما به حد تعیین شده نمیرسد و یخچال به صورت یکسره کار میکند که در این مواقع باید حتما نوار دور درب یخچال را تعویض کنید تا این مشکل برطرف شود.

 

 

دلیل سر و صدای زیاد یخچال ویرپول

تعمیر کار یخچال و فریزر ویرپول

اگر متوجه شدید که یخچال شما سر و صدای غیر طبیعی دارد برای برطرف کردن این مشکل باید قطعات زیر را مورد بررسی قرار دهید.

  •  اگر یخچال شما در محلی صاف و تراز نباشد در حین کار این مشکل باعث سر و صدای یخچال می شود.
  • فن های داخلی یخچال زمانی که آسیب ببینند باعث تولید صدا در یخچال ویرپول می شوند دقت داشته باشید که این فن ها هم در قسمت یخچال و هم در قسمت فریزر وجود دارند.
  • یکی دیگر از فن هایی که با آسیب دیدن آن در یخچال تولید صدا میکند فن کندانسور می باشد این فن در پشت یخچال قرار دارد و وظیفه گردش هوا بین کندانسور و کمپرسور را برعهده دارد که در زمان آسیب دیدن ان باعث سوختن موتور یخچال ویرپول می شود.

این مشکلات برخی از متداول ترین مشکلات یخچال ویرپول می باشند که شما با مشاهده آن ها باید با تعمیر کار در تماس باشید دقت داشته باشید که نشت یابی و شارژ گاز یخچال ویرپول کاری بسیار تخصصی و خطر آفرین می باشد که باید توسط تکنسین های با تجربه انجام شود وهمچنین یکی دیگر از مهم ترین قطعات در تعمیر یخچال ویرپول برد اصلی یخچال می باشد این قطعه تمامی فرایند یخچال را مورد بررسی قرار می دهد و تمامی فرمان ها برای کار کردن و یخ زدایی از طرف این قطعه صادر می شود که با آسیب دیدن آن یخچال شما به طور کلی از کار می افتد.

 

جمع بندی تعمیرات یخچال ویرپول

در این مقاله نحوه تماس با مجموعه تعمیره برای انجام خدمات یخچال ویرپول را به شما معرفی کرده ایم این یخچال یکی از پر طرفدار ترین برند های آمریکایی می باشد و ما نحوه تعمیر و متداول ترین مشکلات آن را به شما توضیح داده ایم و به این نکته اشاره شده است که نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول به صورت مستقیم در ایران حضور ندارد و برای تعمیر آن باید به افراد متفرقه اعتماد کنید که گفته شد برای اطمینان خاطر شما میتوانید با مجموعه تعمیره که نمایندگی مجاز تعمیر لوازم خانگی ویرپول در تهران می باشد در تماس باشید.

مطالب مرتبط:

چرا به یخچال یا فریزر دست میزنیم برق میگیره؟

علت پایین آمدن دمای فریزر

علت روشن نشدن لامپ یخچال

ارور یخچال ویرپول

لطفاً با پر کردن ستاره ها به این نوشته امتیاز بدهید.
[5 امتیاز از 6 کاربر]

به اشتراک گذاری

درخواست سرویس

برای دریافت خدمات تعمیره در منزل می‌توانید با ما تماس بگیرید

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با ما

تلفن شرکت :

88448700 – 021


ساعت کاری : هر روز هفته ( 9 – 21 )

گستره خدمات ما

سراسر مناطق 22 گانه تهران