با تعمیره همه چیز قابل تعمیره ...

تعمیر لوازم برقی

تلفن شرکت : 88448700 – 021

همه روزه در خدمتیم

پوشش خدمات

سراسر تهران بزرگ

هزینه تعمیر اجاق گاز در تهران

هزینه تعمیر اجاق گاز در تهران

هزینه تعمیر اجاق گاز در تهران

اجاق گاز یکی از لوازم خانگی مهم در آشپزخانه می باشد که وظیفه پخت و پز بر عهده آن می باشد آسیب دیدن اجاق گاز باعث دردسر های زیادی می شود و تعمیر آن کاری بسیار تخصصی می باشد که حتما باید توسط یک تکنسین انجام شود ما در مجموعه تعمیره تمامی خدمات تعمیر اجاق گاز در تهران (شمال، جنوب،غرب، شرق، حومه تهران)  را به صورت تخصصی انجام می دهیم.

همچنین برای استفاده از خدمات تعمیر اجاق گاز در مجموعه تعمیره میتوانید ثبت درخواست خود را به صورت اینترنتی و یا تلفنی انجام دهید تا تکنسین در سریع ترین زمان به محل سکونت شما اعزام شود و دقت داشته باشید که قبل از انجام تعمیرات تمامی هزینه تعمیر اجاق گاز به شما اعلام می شود و پس از رضایت شما تکنسین تعمیر اجاق گاز را آغاز می کند همچنین تمامی خدمات در داخل فاکتور برای شما شرح داده می شود و به صورت کتبی به مدت 6 الی 12 ماه ضمانت می گردد.

تعمیره در کنار شماست تا تعمیر لوازم خانگی در تهران و حومه به متخصصین ما بسپارین، متخصصین حرفه ایی ما درکنار شما هستند.

تمامی خدمات انجام شده در این مجموعه ضمانت 180 روزه می شود که داخل فاکتور شما ثبت میگردد.

*توجه داشته باشید با توجه به نوسانات بازار تمامی قیمت های این لیست به صورت حدودی نوشته شده است.

هزینه تعمیر اجاق گاز قیمت به ریال*
ترانس اجاق گاز اجرت تعویض 1/900/000 — 800/000
بوبین اجاق گاز اجرت تعویض 450/000 — 1/500/000
سیم ترموکوپل اجرت تعویض 450/000 — 800/000
سر شعله اجاق گاز اجرت تعویض 350/000 — 650/000
ولوم اجاق گاز اجرت تعویض 300/000 — 1/800/000
تنظیم هوای اجاق گاز اجرت 350/000 — 800/000
کلید فندک اجرت تعویض 600/000 — 300/000
تعویض شیشه اجاق گاز 6/500/000 الی 4/000/000
موتور ساعت ماشین ظرفشویی اجرت تعویض 600/000 — 2/000/000
تعویض کلید فندک اجرت تعویض 400/000 — 700/000
تعویض تایمر اجاق گاز 2/800/000 — 4/600/000
نصب اجاق گاز 1/800/000 — 3/900/000
کارشناسی و عیب یابی 8/000/000
ایاب و ذهاب 350/000

هزینه تعمیرات اجاق گاز 

هزینه تعمیرات اجاق گاز

عوامل تاثیر گزار بر هزینه تعمیر اجاق گاز

در لیست قیمت های بالا اجرت و هزینه تعمیر اجاق گاز بیان شده است اما برای دریافت قیمت قطعات اجاق گاز حتما باید با مجموعه تعمیره در تماس باشیدتا تکنسین ها با توجه به نوسان قیمت هزینه تعمیر اجاق گاز شما را بیان کنند دقت داشته باشید که اگر خود شما از دانش فنی بالایی بر خوردار نیستید باید از یک تکنسین کمک بگیرید.
در غیر این صورت هم به اجاق گاز شما آسیب وارد شده و هزینه تعمیرات آن افزایش می یابد این یکی از عواملی می باشد که باعث افزایش هزینه تعمیر اجاق گاز می شود اما به این نکته دقت داشته باشید که هزینه تعمیر اجاق گاز نسبت به آسیب وارد شده و تعداد قطعات تعویض شده می باشد.
گاهی اوقات اگر از تکنسین درخواست تعمیر اجاق گاز خود را انجام دهید احتمال آسیبی جزعی می باشد که با کم‌ترین هزینه برطرف می شود اما در برخی از موارد بی توجهی به آسیب وارد شده باعث بروز مشکلات بیتر در اجاق گاز می شود و به دلیل استفاده مداوم از این دستگاه همین امر هزینه تعمیر اجاق گاز را افزایش می دهد.

در چه مواقعی نیاز به تعمیر و آگاهی در رابطه با هزینه تعمیر اجاق گاز می باشد

در ادامه این مطلب به برخی از متداول ترین مشکلات اجاق گاز می پردازیم که شما عزیزان نیاز به آگاه شدن در رابطه با هزینه تعمیرات آن دارید و برای اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت قطعات ان باید با مجموعه تعمیره در تماس باشید و با اطمینانی کامل در رابطه با هزینه تعمیر اجاق گاز تعمیر آن را انجام دهید.

شعله اجاق گاز

هزینه تعمیر تخصصی اجاق گاز

اگر به طور کلی شعله های اجاق گاز شما منظم بوده و به رنگ آبی می سوزد نیاز به تعمیر اجاق گاز ندارید اما اگر شعله آن زرد شده و به صورت یکسان نمی باشد حتما برای آگاهی دررابطه با هزینه تعمیر اجاق گاز و برطرف کردن مشکل شعله های گاز میتوانید با مجموعه تعمیره در تماس باشید هزینه کارشناسی گاز مبلغ 350/000  الی  800/000 ریال می باشد.

روشن نماندن شعله گاز

این مشکل یکی از متداول ترین آسیب ها می باشد که مشتریان در تماس با مجموعه تعمیره از این امر بسیار شکایت دارند به طور کلی با روشن شدن شعله گاز ترموکوپل وظیفه نگهداری شعله را بر عهده دارد اگر این قطعه آسیب ببیند پس از رها کردن ولوم گاز شعله آن خاموش می شود که در این مواقع این قطعهباید تعویض شود و هزینه تعمیر اجاق گاز و تعویض ترموکوپل بستگی به نوع این قطعه دارد این قطعه در تمامی مدل های اجاق گاز بسیار متفاوت می باشد پس برای آگاهی از هزینه تعمیر اجاق گاز و قیمت ترموکوپل میتوانید با مجموعه تعمیره در تماس باشید.

جرقه نزدن اجاق گاز

یکی دیگر از مشکلات رایج اجاق گاز آسیب دیدن جرقه زن آن می باشد در اجاق گاز های جدید دیگر نیازی به روشن کردن آن به صورت دستی نمی باشد و با نگه داشتن ولوم هم‌زمان با پخش شدن گاز جرقه زن وارد مدار شده و آن را روشن میکند اما گاهی این جرقه زن آسیب می بیند و این مشکل میتواند از کلید آن و یا از ترانس باشد که برای عیب یابی و کارشناسی این مشکل حتما باید از یک تکنسین کمک بگیرید تا شما را از هزینه تعمیر اجاق گاز خود مطلع کند.

آسیب دیدن شیشه اجاق گاز

هزینه تعمیرات اجاق گاز در تهران

یکی دیگر از مشکلا اجاق گاز شکستن و یا آسب دیدن شیشه آن می باشد که برای برطرف کردن این مشکل و مطلع شدن از هزینه تعمیر اجاق گاز میتوانید با مجموعه تعمیره در تماس باشید تا با توجه به مدل اجاق گاز شما قیمت شیشه و قطعات مورد نیاز را به شما اعلام کنند.

تعمیر اجاق گاز در محل و منزل شما

در مجموعه تعمیره انجام تمامی خدمات برای اجاق گاز در منزل شما انجام می شود برخی از تکنسین ها برای افزایش قیمت تعمیر آن پیشنهاد حمل گاز را میدهند که این کار باعث آسیب های بیشتر به این دستگاه می شوذد در مجموعه تعمیره تمامی خدمات برای تعمیر اجاق گاز در محل سکونت شما با استفاده از قطعاتی با قیمت مناسب انجام می شود و ما هزینه تعمیر اجاق گاز را با منصفانه ترین قیمت ها انجام میدهیم.
لطفاً با پر کردن ستاره ها به این نوشته امتیاز بدهید.
[3 امتیاز از 2 کاربر]

به اشتراک گذاری

درخواست سرویس

برای دریافت خدمات تعمیره در منزل می‌توانید با ما تماس بگیرید

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با ما

تلفن شرکت :

88448700 – 021


ساعت کاری : هر روز هفته ( 9 – 21 )

گستره خدمات ما

سراسر مناطق 22 گانه تهران