با تعمیره همه چیز قابل تعمیره ...

تعمیر لوازم برقی

تلفن شرکت : 88448700 – 021

همه روزه در خدمتیم

پوشش خدمات

سراسر تهران بزرگ

تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ

تعمیر لوازم برقی

یکی از پر طرفدار ترین لوازم خانگی در ایران برند سامسونگ می باشد.
این برند فعالیت خود را در کره جنوبی آغاز کرده است و با پیشرفت تکنولوژی تمامی لوازم خانگی این برند نیز پیشرفت چشم گیری داشته اند از این رو تعمیر لوازم خانگی سامسونگ کاری بسیار تخصصی و نیاز به دانش فنی دارد. ما در مجموعه تعمیره تمامی خدمات لوازم خانگی سامسونگ مانند نصب، سرویس و تعمیر را به صورت تخصصی و با ضمانت ۶ الی ۱۲ ماهه انجام می دهیم.

چرا تعمیره؟ چون ...
آیکن اشاره به پایین

گارانتی و ضمانت

مجموعه تعمیره با توجه به سابقه کاری و تجربه ی بالای خود در زمینه تعمیر لوازم خانگی، تمامی خدمات انجام شده و قطعات تعویض شده را 6 الی 12 ماه ضمانت میکند.

قطعات و لوازم اورجینال

ما برای تعمیر لوازم خانگی شما از قطعات و لوازم اورجینال و اصلی همان دستگاه استفاده می کنیم و با اطمینان کامل قطعات تعویض شده را به صورت بلند مدت ضمانت می کنیم.

تکنسین های با تجربه

خدمات نصب، سرویس و تعمیرماشین لباسشویی و ظرفشویی و یخچال در مجموعه تعمیره توسط تکنسین های باتجربه بالا و دانش فنی نسبت به تعمیر لوازم خانگی انجام می شود.

هزینه انجام خدمات

در مجموعه تعمیره به تمامی خدمات و هزینه های دریافت شده توسط تکنسین ها نظارت می شود تا شما مشتریان عزیز با هزینه کم تر لوازم خانگی خود را تعمیر کنید

تعمیرات کارگاهی

در بعضی از مواقع لوازم خانگی مانند ماشین لباسشویی و ظرفشویی نیاز به تعمیر در کار گاه دارند که ما به صورت رایگان دستگاه شما را حمل کرده و تعمیر آن را 6 الی 12 ماه ضمانت میکنیم.

تعمیر قطعات

با افزایش قیمت قطعات در سال های اخیر ما در مجموعه تعمیره برای تعمیر لوازم خانگی شما سعی بر تعمیر قطعات داریم تا در هزینه تعویض قطعات برای شما مشتریان عزیز صرفه جویی کنیم

ما مشتری راضی بسیار داریم
ارتباط با ما

تلفن شرکت :

88448700 – 021


ساعت کاری : هر روز هفته ( 9 – 21 )

گستره خدمات ما

سراسر مناطق 22 گانه تهران