با تعمیره همه چیز قابل تعمیره ...

تعمیر لوازم برقی

تلفن شرکت : 88448700 – 021

همه روزه در خدمتیم

پوشش خدمات

سراسر تهران بزرگ

بهترین محل برای نصب ماشین ظرفشویی

تعمیر لوازم برقی

قرار دادن ماشین ظرفشویی در کنار سینک

بهترین محل برای نصب ظرفشویی در نزدیکی سینک ظرفشویی است. قطعاً می دانید که عملکرد ماشین های ظرفشویی به گونه ای است که باید تمام ظرف ها در ابتدا از کثیفی ها پاک شده و سپس درون دستگاه قرار بگیرند. بنابراین بهتر است ماشین ظرفشویی در کنار سینک قرار بگیرد تا به راحتی بتوان ظروف را از کثیفی ها پاک کرد و درون ماشین ظرفشویی قرار داد. علاوه بر آن بهترین محل قرارگیری ظرفشویی جایی نزدیک به لوله آب است. لوله آب باید به ماشین ظرفشویی متصل شود تا بتواند آب مورد نیاز در ظرفشویی را تامین کند. بر این اساس شما می توانید با قرار دادن ظرفشویی کنار سینک علاوه بر راحتی کار، باعث جلوگیری از لوله کشی بیشتر در آشپزخانه شوید.

نصب ماشین ظرفشویی در نزدیکی آب چکان ظروف

بهترین محل برای نصب ظرفشویی جایی نزدیک به آب چکان ظروف در آشپزخانه است. همانطور که می دانید آشپزخانه فضایی برای شست و شوی ظروف، پخت غذا، نگهداری ظروف و … که ممکن است زنان و مردان ساعت های زیادی از روز را در آن جا بگذرانند. بنابراین باید محل قرار گیری ماشین ظرفشویی در نزدیکی آب چکان باشد تا نیاز به رفت و آمد زیاد برای جا به جایی ظروف نباشد. بنابراین بهتر است محل قرارگیری ظرفشویی نزدیک به آبچکان و سینک باشد. این کار موجب می شود تا کف آشپزخانه به دلیل جا به جایی ظروف کثیف یا خیس نشود.

نصب ماشین ظرفشویی در فضای نسبتاً آزاد

بهترین جا برای نصب ماشین ظرفشویی محیطی نسبتاً آزاد است. در ماشین ظرفشویی، لباسشویی، یخچال و … موتور تعبیه شده است که باعث روشن شدن ظرفشویی می شود.  موتور این دستگاه ها حین استفاده گرم می شوند. بنابراین ماشین ظرفشویی باید در محیطی قرار بگیرد که نسبتاً آزاد بوده و باعث خروج گرما از موتور شود. پس اگر میخواهید ماشین ظرفشویی را در آشپزخانه قرار دهید؛ سعی کنید از جفت کردن دستگاه های دیگر به ماشین ظرفشویی خودداری کرده و مقداری فضا برای رد و بدل شدن جریان هوا در اطراف ظرفشویی قرار دهید.

قرار دادن ماشین ظرفشویی در فضایی سر بسته

ماشین ظرفشویی از دستگاه هایی است که برای روشن شدن نیاز به برق دارد. بنابراین این دستگاه باید در فضایی سر بسته قرار بگیرد تا ریزش برف و باران باعث خراب شدن آن نشود. بنابراین از قرار دادن ظرفشویی در فضای باز یا نیمه باز مانند بالکن، تراس، حیاط و … خودداری کنید. قرار دادن ماشین ظرفشویی در فضای سر بسته باعث افزایش طول عمر ظرفشویی نیز می شود.

قرار دادن ماشین ظرفشویی در جایی به دور از رفت و آمد

بهترین مکان برای نصب ماشین ظرفشویی جایی خلوت و به دور از رفت و آمد است. ماشین ظرفشویی از دستگاه های نسبتاً بزرگی است که ممکن است برای رفت و آمد مشکل ایجاد کند. بنابراین باید در مکانی قرار بگیرد که باعث مزاحمت در رفت و آمد دیگران نشود. البته قرار گرفتن ماشین ظرفشویی در محیط های خیلی شلوغ علاوه بر مزاحمت در رفت و آمد ممکن است صدمه دیده و خراب شود. بنابراین سعی کنید که ماشین ظرفشویی را در کنار یخچال، اجاق گاز و درب ورودی آشپزخانه قرار ندهید.

نکات مهم در نصب ماشین ظرفشویی

از جمله نکات قابل ارائه در این زمینه شامل موارد زیر است:

  • قبل از تعیین مکان ماشین ظرفشویی ابتدا آن را اندازه گیری کرده و سپس مطابق با سایز ظرفشویی مکان مناسبی را برای آن تعیین کنید.
  • سیم و تمام شلنگ های متصل به ماشین ظرفشویی را با استفاده از بست جمع کرده و به دور از محل رفت و آمد قرار دهید.
  • در هنگام اتصال سیم ماشین ظرفشویی به پریز از محافظ استفاده کنید.
  • از قرار دادن ماشین ظرفشویی در جای مرطوب و خیس خودداری کنید.
لطفاً با پر کردن ستاره ها به این نوشته امتیاز بدهید.
[0 امتیاز از 0 کاربر]

به اشتراک گذاری

درخواست سرویس

برای دریافت خدمات تعمیره در منزل می‌توانید با ما تماس بگیرید

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با ما

تلفن شرکت :

88448700 – 021


ساعت کاری : هر روز هفته ( 9 – 21 )

گستره خدمات ما

سراسر مناطق 22 گانه تهران