با تعمیره همه چیز قابل تعمیره ...

تعمیر لوازم برقی

تلفن شرکت : 88448700 – 021

همه روزه در خدمتیم

پوشش خدمات

سراسر تهران بزرگ

تعمیر مایکروفر - تعمیرات تخصصی مایکروفر

مایکروفر یکی از ابزار‌های مهم و کاربردی در هر آشپزخانه است این دستگاه باعث پخت پز سریع و گرم کردن غذا می‌شود و بسیاری از افراد به آن وابسته‌اند. اما به مرور زمان و استفاده نادرست، برخی از قطعات مایکروفر دچار آسیب دیدگی می‌شود و گاهی اوقات ممکن است مایکروفر شما نیاز به تعمیرات داشته باشد.

چرا تعمیره؟

استفاده از قطعات اورجینال تعمیره

قطعات اوریجینال

ما در تعمیره فقط از قطعات اوریجینال و اصلی هر برند استفاده می‌کنیم

تکنسین مجرب تعمیره

تکنیسین مجرب

دستگاه شما توسط یک فرد حرفه‌ای و آموزش دیده تعمیر می‌شود

تکنسین مجرب تعمیره

سرعت خدمات

در کمتر از 1 ساعت در محل شما حضور پیدا می‌کنیم و روند عیب‌یابی را آغاز می‌کنیم

گارانتی 6 ماهه خدمات تعمیره

ضمانت تعمیرات

تمامی قطعات تعمیر یا تعویض شده دارای 6 ماه گارانتی و فاکتور مهر شده هستند

چرا تعمیره؟

استفاده از قطعات اورجینال تعمیره

قطعات اوریجینال

تکنسین مجرب تعمیره

تکنیسین مجرب

تکنسین مجرب تعمیره

سرعت خدمات

گارانتی 6 ماهه خدمات تعمیره

ضمانت تعمیرات

خدمات تخصصی تعمیره

تماس با کارشناسان تعمیره جهت تعمیرات ماکروفر

مجموعه تعمیره تخصصی ترین خدمات تعمیر مایکروفر با تمامی برند ها را به شما عزیزان ارائه میدهد و همچنین پس از انجام خدمات دستگاه شما به مدت 6 الی 12 ماه ضمانت میگردد.

متخصصین ما  کلیه خدمات تعمیر مایکروفر، ماکروفر، سولاردم و مایکروویو در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران انجام میدهند.

شما با استفاده از خدمات تعمیر مایکروفر در مجموعه تعمیره تا 50 درصد در هزینه های تعمیر خود صرفه جویی کنید. برای تعمیر مایکروفر با شماره تلفن 02188448700_02177827800 تماس حاصل فرمایید.

نحوه تماس و ثبت درخواست برای تعمیرمایکرفر و مایکروویو در مجموعه تعمیره

اگر متوجه آسیب دیدگی مایکروفر خود شده اید برای تعمیر آن باید با مجموعه تعمیره در تماس باشید ما در ادامه این مطلب نحوه تماس و ثبت درخواست تعمیرمایکروفر را شرح میدهیم.

  • برای ثبت درخواست تعمیر مایکروفر شما در قدم اول میتوانید با مجموعه تعمیره در تماس باشید برای این کار با شماره‌ی 02188448700 تماس حاصل فرمایید.
  • در روش دوم شما میتوانید وارد سایت تعمیره شوید و فرم ثبت درخواست تعمیر مایکروفر را تکمیل کنید.
  • پس از انجام این کار اوپراتور های ما با شما تماس گرفته و به صورت رایگان شما را راهنمایی میکنند.
  • در مرحله اخر شما با استفاده از شبکه های اجتماعی مجموعه تعمیره میتوانید با تکنسین ها به صورت مستقیم در ارتباط باشید و از هزینه تعمیر مایکروفر و قیمت قطعات مطلع شوید.

 

طریقه ارائه خدمات تعمیرمایکروفر در مجموعه تعمیره

پس از ثبت درخواست تعمیر مایکروفر در مجموعه تعمیره اطلاعات دریافت شده از شما برای تعمیرکار مربوطه ارسال میگردد.

  • تعمیرکار مایکروفر پس از دریافت اطلاعات، با شما تماس گرفته و در صورت جزئی بودن مشکل راهنمایی های لازم را برای شما شرح میدهد تا خودتان تعمیرمایکرفر خود را انجام دهید.
  • در صورت پیچدگی مشکل دستگاه تعمیرکار در سریع ترین زمان به محل سکونت شما اعزام می‌شود.
  • پس از حضور تعمیرکار در محل سکونت شما این فرد مرحله عیب یابی مایکروفر را آغاز میکند و پس از عیب یابی میزان آسیب دیدگی و هزینه تعمیرات مایکروفر را به شما اعلام میکند.
  • دقت داشته باشید که پس از انجام تمامی خدمات ما در مجموعه تعمیره یک فاکتور برای شما عزیزان صادر میکنیم.
  • در داخل این فاکتور تمامی خدمات انجام شده شرح داده می‌شود و به مدت 6 الی 12 ماه ضمانت میگردد.

 

کدام خدمات تعمیر مایکروفر و مایکروویو توسط تعمیرکار مجموعه تعمیره انجام می‌شود؟

ماکروفر و مایکروویو در زمینه پخت پز کاربرد‌های بسیار زیادی دارد. این دستگاه به دلیل استفاده مداوم برای گرم کردن غذا ممکن است با مشکلات بسیار زیادی مواجه شود از این رو برای تعمیرماکروفر شما باید در مجموعه تعمیره ثبت درخواست کنید.

مجموعه تعمیره با بهرهگیری از دانش تعمیرکاران مجرب خود تخصصی ترین و با کیفیت ترین خدمات تعمیر ماکروفر، مایکروویو و سولاردم را به شما عزیزان ارائه میدهد. تعمیرکاران به محل سکونت شما اعزام شده و مراحل عیب یابی و تعمیرات را در محل سکونت شما انجام میدهند اما در صورت پیچیدگی مشکل مایکروفر شما به تعمیرگاه ارسال می‌شود.

ما در مجموعه تعمیره خدماتی از قبیل:

تعویض المنت گریل، تعویض دیود، تست و تعویض خازن، تعویض فیوز، تعمیر و تعویض ترانس، تعویض المنت، کانوکشن، تعمیر المنت کانوشکن، موتور فن کانوکشن، تعمیر موتور فن خنک کننده، تعمیر و تعویض لامپ مگنتران، تعویض موتور سینی گردان، تعمیر برد الکترونیکی، تعویض مجموعه میکروسوئیچ ها و تعمیر دکمه ها از جمله خدماتی می‌باشد که ما برای تعمیر ماکروفر به شما عزیزان ارائه میدهیم.

تعمیر کدام مدل ها و برند های مایکروفر در مجموعه تعمیره انجام می‌شود؟

امروزه مایکروفر ها با مدل ها و برند های مختلفی در بازار خرید و فروش می‌شوند که هرکدام دارای قابلیت های متفاوتی هستند و قطعات داخلی آن ها از کیفیت بالا و پایینی برخوردار است و در زمان خرابی شما باید با یک تعمیرکارا حرفه ای و با تجربه در ارتباط باشید از این رو در صورت بروز مشکل شما میتوانید برای تعمیرماکروفر خود با مجموعه تعمیره در ارتباط باشید تا تعمیرکاران ما در سریع ترین زمان به محل سکونت شما اعزام شوند تعمیرات ما شامل مدل های زیر می‌باشند:

  • توکار
  • بالای اجاقی
  • رومیزی

ما در این مجموعه خدمات تعمیر انواع برند های مایکروفر را به صورت تخصصی انجام میدهیم برند های خارجی مانند: پاناسونیک، ناسیونال، ال جی، سامسونگ، مدیا، بوش، زیمنس، آدمیرال، کنوود، دلونگی، و بکو

برند های ایرانی مانند: بوتان، اسنوا، پاکشوما، پارس خزر، بیمکث، تکنوگاز، استیل البرز

تمامی این برند ها و مدل ها به صورت تخصصی در محل سکونت شما تعمیر می‌شود و به مدت 6 الی 12 ماه ضمانت میگردد.

تعمیر مایکروفر در محل شما

یکی از مشکلات رایج مایکروفر و مایکروویو عدم گرم کردن غذا می‌باشد حال اگر این دستگاه وظیفه گرم کردن غذای کارمندان یک شرکت را بر عهده داشته باشد در صورت خرابی آن با مشکلات زیادی مواجه می‌شوید یکی از خدمات مجموعه تعمیره انجام تمامی خدمات تعمیرماکروفر در محل کار و محل سکونت شما می‌باشد. ما با بهرهگیری از دانش تعمیرکاران خود در سریع ترین زمان مایکروفر شما را در محلس سکونت خودتان تعمیر میکنید. که این کار مزیت هایی به دنبال دارد:

  • صرفه جویی در هزینه های حمل و نقل
  • با تعمیرات در محل شما شاهد تمامی خدمات انجام شده بر روی مایکروفر خود هستید.

اما به این نکته توجه داشته باشید که به دلیل اشعه های خطرناک این دستگاه گاهی اوقات تعمیرآن در محل شما کاری بسیار خطرناک است و برای انجام این کار ما دستگاه شما را به صورت رایگان به تعمیرگاه ارسال میکنیم.

در نتیجه ما برای تعمیرات مایکروفر با دقت بالا و با استفاده از قطعات اصلی این خدمات را به شما عزیزان ارائه میدهیم تا پس از تعمیرات دستگاه عملکرد بهتری داشته باشد اگر خودتان قصد تعمیرمایکروفر را دارید میتوانید از مشاوره های رایگان مجموعه تعمیره استفاده کنید.

ارتباط با ما

تلفن شرکت :

88448700 – 021


ساعت کاری : هر روز هفته ( 9 – 21 )

گستره خدمات ما

سراسر مناطق 22 گانه تهران